maandag 26 mei 2014

OOTD

Een OOTD ( outfit of the day ) kan misschien soms helpen als je niet echt inspiratie hebt dus daarvan een OOTD .
Ik heb niet echt iets heel erg speciaals aan maar ik vond het tog leuk om te doen . 
 Dit is mijn outfit van vandaag simpel maar tog nog wel leuk door de vest die ik er bij aan heb die heb ik van Brussel gekocht in de belbo niet zo een bekende winkel maar het heeft super leuke kleren.
De vest zit vol met stuts daarom vind ik het zo een mooie vest en deze vest koste € 60 .
 Zo zie je het misschien beter . 
Als trui heb ik deze hemd aan met kort mouwen en het heeft een klein lief strikje aan de zijkant.
Ik vind deze hemd echt zo mooi en daarom draag ik hem ook wel wat vaker deze hemd koste denk ik € 20 en ook van de belbo. Het is best wel lang gelede dat ik deze kocht dus daarom weet ik het niet meer persiec.
Als broek heb ik deze broek aan van Brussel ik weet niet meer hoe de winkel heet sorry daarvoor maar deze broek koste € 15 .
Dit is een lere zwarte broek met goude ritsen aan de zijkant, meer is er niet echt aan de broer te zeggen .
Ik heb deze zilvere schoenen aan dit zijn ballerina's .
Deze heb ik van Brussel gekocht in podium voor € 20 .
Ik vind deze echt zo mooi zeker om aante raden en ze zitten ook nog is lekker.
Voor sieraden heb ik kleine hartjes oorbellen van de primark voor € 1.50  met de ketting .
Om mijn hals heb ik de ketting die samen hoort met de oorbellen van de primark dus. En die andere ketting heb ik gekocht in een winkeltje in Brussel .
En zo geld het ook voor de horloge en armband die en ik samen met de ketting in dat winkeltje gekocht.
Dit was het dan mijn OOTD misschien hebben jullie wat inspiratie gekregen .










Geen opmerkingen:

Een reactie posten