zondag 20 april 2014

Oogschaduw & concelar kwast primark


Ik heb al heel lang dat ik een goeie concelar kwast zoek. En eindelijk heb ik hem gevonden heel budget maar ook heel goed, ik ben er heel blij mee.

Toen ik de kwast kocht dacht ik dat je maar 1 kant had die je dan ofwel voor oogschadus of concelar kan gebruiken maar toen ik thuis kwam en de verpakking open maakte was ik nog meer blij omdat ik dus zag dat de kwast 2 kanten heeft een grote en een kleine ik heb de kleine kant gebruikt als concelar kwast omdat ik dat wat feiner vind werken

Hier zie je goed de twee kanten 

Zoals je ziet dit is de grote kant en die gebruik ik voor oogschaduw ik vind het echt heel erg goed voor de arcadeboog daar bled die echt supper mooi en ook voor het bewegend ooglid.


Dit is de kleine kant en die gebruik ik voor concelar en ik vind het ook heel erg fijn daarvoor. Ik draag zelf echt heel erg vaak concelar want foundation vind ik dan net te veel gedoe maar ik heb zo mijn momentjes. 


Ik vind deze kwast echt zo goed. En de haartjes zitten best wel dicht naast elkaaren dat maakt dat de kwast heel erg stevig maakt en dat is heel erg handig voor concelar zodat het het goed aanbrengt en ook voor je oogschaduw voor je arcadeboog en bewegend ooglid ik zal even laten zien hoe het is met de concelar.


Zoals je ziet heb ik een paar onzeuverheden op mijn voorhoofd en die ga ik nu verbergen en misschien zeg je nu " ja maar dat hangt tog van je concelar zelf af of dat die goe is " ja dat is ook zo want je gaat geen slechte concelar gebruiken maar geloof mijn als de kwast goed is kan er veel veranderenwant de haartjes van de kwast zijn heel erg strak en daardoor kan de concelar de rode plekjes goed wegwerken.


Zoals je ziet gaat de haartjes niet plooien of raar zitten, maar ze blijven gewoon stevig zitten en dat is wat een concelar kwast moet hebben.
En natuurlijk wil je het zo budget mogelijk houden. Dus dan is deze kwast echt ideal echt waar.

Deze kwast kost maar €1.50
Dus vergeet deze kwast zeker niet te bekijken.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten