dinsdag 17 december 2013

Review NIVEA aqua senation



Hoi allemaal , ik heb weer eens een review voor jullie .
Deze keer over de crème van nivea .


 WAT HET IS 

Dit is de crème van nivea een verkwikkende dagcrème van nivea

VOOR WAT HET DIENT 

-Hydrateert intensief
-Vermindert tekenen van vermoeidheid
-De komkomerextracten en de lichte textuur bieden een verfrissend en een verkwikkend op de huid




HOE JE HET GEBRUIKT

Breng elke ochtend de crème aan op een grondig gereinigd gezicht .
De crème zachtjes in de huid masseren met kleine draaiende bewegingen .
Vermeid het gebied rond de ogen .

STRUCTUUR 

De crème is heel erg zacht hij is niet te hard want dat is natuurlijk ook nooit fijn om aan te brengen op de huid .
Als je het aanbrengt op de huid moet je er nooit te hard over gaan want hij is erg zacht
Dat is natuurlijk een voordeel als je snel moet zijn




GOED OF NIET

Persoonlijk vindt ik deze crème echt super goed ik ben er over te spreken



Je hebt ook een tonic van dezelfde lijn maar die heb ik spijtig genoeg niet om er een review over te schrijven.




zoals je ziet heb je er een hele lijn over .

VAN WAAR KAN JE HET KOPEN 

Ik heb het gekocht bij de kruidvat maar je kan het ook bestellen bij bol.com

KOSTPRIJS

Deze crème heb ik gekocht voor 8.99 bij bol.com kan je hem kopen voor 10.49


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer xxx

1 opmerking: