woensdag 18 december 2013

NYC smooth skin perfecting primer

Hoi allemaal,ik heb vandaag weer een review voor jullie .
Deze keer van de primer van NYC .















WAT IS HET

Dit is een perfecte basis voor onder je make-up een primer dus .
Ik gebruik normaal geen primer maar ik wou deze voor jullie gaan uit testen .

VOOR WAT HET DIENT

Dit dient voor onder de make-up een basis eigenlijk .
Veel mensen gebruiken het je hebt het van veel merken maar je hebt ze ook goeden koop .
Ik gebruik eigenlijk zelf geen primer maar deze was zeker de moeite waart .




HOE GEBRUIK JE HET 

Je gebruikt het als volgt .
De beste manier is gewoon om stipjes op je gezicht aan te brengen en het daarna te versprijden
op je gezicht .
Daarna met zachte bewegingen met je vingers over je gezicht heen te gaan








STRUCTUUR

Deze primer is ook heel erg zacht als je hem aanbrengt op de huid ik hem zacht
en als het bijna transparant wordt dan lijkt het dat je een crème aan brengt op je huid .
En het heeft ook een heel mooi glansje en blijven een paar glinstertjes op je huid die echt
heel erg mooi zijn en super mooi zijn als basis van de make-up .















INGREDIENTEN

Dit is de ingredientenlijst voor de gene die beniewd is .

GOED OF NIET

Nou deze primer is echt te gek ik ben er verliefd op vooral het mooie glansje dat er in zit .

WAAR KAN JE HET KOPEN 

Ik heb deze primer kunnen scoren bij de kruidvat

KOSTPRIJS

Ik heb deze kunnen scoren bij de kruidvat 2.50 euro want er was een actie voor 2 producten van NYC
voor 5 euro maar de normale prijs is 3.49 euro



IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VONDEN EN TOT DE VOLGENDE KEER XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten